Kerstcadeau?    

Plaats uw bestelling dan vóór donderdag
20 december, 14:00 uur.

Garantie

 

U geniet een wettelijke garantie van 6 maanden mits u het aankoopbewijs kunt overhandigen. De garantie dekt de kosten op het arbeidsloon en de onderdelen welke nodig zijn om het gebrek aan uw sieraad te herstellen. 
 

 

Garantieprocedure

Is er iets mis met een product en meent u in aanmerking te komen voor garantie? Volg dan de volgende stappen:

1) Het is belangrijk dat u eerst contact opneemt met onze klantenservice via 0172-740995 (ma t/m vr 10:00-12:00 uur en 13:00 - 15:00 uur) of garantie@monzaique.nl. Neemt u contact op via email? Voeg dan ook de email met de factuur van de aankoop en een scherpe foto toe waarop duidelijk zichtbaar is wat er mis is met het product. Zonder deze factuur en foto zullen wij uw klacht niet in behandeling kunnen nemen.

2) Stuur het product pas op zodra u contact met ons heeft gehad.

3) Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur het product inclusief duidelijke beschrijving van de klacht (bijvoorbeeld de oorspronkelijke email) en de aankoopbon naar ons retour. Zonder deze beschrijving en (kopie van) de factuur kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen. Eventueel kan na contact met de klantenservice een afwijkende procedure zijn afgesproken.

4) Zorg ervoor dat u de producten voldoende gefrankeerd opstuurt. De eventuele kosten om het product naar ons te verzenden zijn voor uw rekening. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor beschadiging of vermissing tijdens het transport.
    

 

Uitzonderingen garantie

Er zijn enkele uitzonderingen waarop wij geen garantie geven:

> Beschadigingen, verkleuringen, draagschade en breuk die is ontstaan na ontvangst van de bestelling en/of tijdens het dragen of gebruiken van de sieraden valt nimmer onder de garantie.
> Wij geven geen garantie op aangebrachte gravures, tenzij de gravure niet conform opdracht is uitgevoerd. 
> Let u er bij het vullen van een Memory Locket op dat u er niet te veel bedels in probeert te doen. Doet u dit wel dan drukt één van de glaasjes los of stuk. Het medaillon is dan niet meer bruikbaar. Hier geven wij geen garantie op.
> Wij geven geen garantie op het verlies van strass of swarovski steentjes, tenzij deze bij ontvangst van uw bestelling al niet aanwezig waren. Sieraden met steentjes (zoals strass of swarovski) zijn iets kwetsbaarder dan sieraden zonder deze steentjes. De steentjes zijn stevig vastgelijmd en zullen in principe goed vast blijven zitten. Deze steentjes kunnen echter altijd loslaten als het sieraad grof wordt gebruikt, hard tegen een ander object wordt aangestoten, wordt blootgesteld aan sterke temperatuurverschillen of aan vloeistoffen. Hier geven wij geen garantie op. 
> Wij geven geen garantie op producten of onderdelen die u tijdens het dragen bent verloren en daardoor niet kunt overhandigen voor de garantie.
> De volgende onderdelen van horloges vallen buiten de garantie: het glas, de kroon/schroef, het horlogebandje en de batterijen
  

 

Wij hebben nog enkele tips om uw sieraden langer mooi te houden.

> doe uw sieraden tijden douchen, sporten, afwassen en zwemmen af.
> na het aanbrengen van haarlak, parfum, creme, e.d. kunt u het beste minimaal 10 minuten wacht alvorens u uw sieraden omdoet. 
> tijdens warme perioden kunt uw sieraden het beste afdoen.

Garantie kopen voor de beste prijs?