Veelgestelde vragen


Contactgegevens en profiel Monzaique.nl?

Hierkunt u onze contactgevens en ons profiel vinden.

 

 

Wat is de levertijd van een bestelling?

Lees hierover onze levertijden.

 

 

Welke verzendopties biedt Monzaique.nl en wat zijn de bezorgkosten? 

Lees hierover de verzendopties en bezorgkosten

 

 

Verzendt Monzaique.nl ook naar het buitenland? 

Monzaique verzendt ook naar België, doch uitsluitend naar particulieren.

 

 

Heeft u de producten op voorraad?

Ja, zodra er op de productpagina is aangegeven dat het product 'op voorraad' is hebben wij altijd tenminste 1 exemplaar in voorraad. Zodra een artikel tijdelijk niet op voorraad is wordt deze niet op de website getoond. Geen verrassingen dus: U heeft de bestelling altijd snel in huis!

 

 

Kunt u ook graveren?

Ja wij kunnen op diverse producten een tekst- en/of fotogravure zetten.
Lees hiermeer over het graveren.

 

 

Welke betaalopties biedt Monzaique.nl?

U kunt uw bestelling via iDeal, Bancontact of m.b.v. een handmatige bankoverschrijving betalen.

Handmatige bankoverschrijving
Zodra u bij het afrekenen heeft gekozen voor 'Bankoverschrijving' ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een betaalinstructie van Sisow (Dit is onze partner die de betalingen afhandelt). Deze instructie ontvangt u in uw emailbox. Vergeet u bij de betaling vooral niet om het juiste betalingskenmerk mee te geven. Zodra Sisow heeft vastgesteld dat zij de betaling heeft ontvangen ontvangt u automatisch de factuur van de bestelling. Dit kan 1 tot 2 dagen duren. Hierna maken wij uw bestelling gereed en zullen wij een bevestiging per email sturen zodra wij de bestelling naar u hebben opgestuurd. Voor de meest snelle verwerking van uw bestelling adviseren wij om met iDeal of Bancontact te betalen.

 

 

Betalen via iDeal lukt niet?

Mogelijk is er een storing bij iDeal. Kijk op https://beschikbaarheid.ideal.nl of er een storing bij iDeal is.
Als er een storing is dan moet deze eerst door uw bank zijn verholpen. U kunt dan later opnieuw proberen de bestelling te plaatsen of u kunt ervoor kiezen om de betaling m.b.v. een handmatige overboeking te doen.

 

 

Ik heb niet alle bestelde producten ontvangen, er zijn producten beschadigd of werken niet zoals verwacht?


Ondanks dat wij ieder product voor verzending controleren kan het voorkomen dat er iets mis is gegaan met de bestelling of dat er producten bij ontvangst beschadigd blijken te zijn. Geen probleem, dit lossen wij op. Als u binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling telefonisch of anders per email contact met ons opneemt dan bespreken we met u hoe we dit oplossen. Indien producten dan geretourneerd moeten worden spreken wij met u een verzendwijze af en betalen wij, nadat wij van u een kopie van de declaratie van de bezorgdienst hebben ontvangen, de verzendkosten.

Het is belangrijk dat u uw ontvangen bestelling binnen 24 uur controleert. Indien wij binnen 24 uur na bezorging van uw bestelling geen bericht van u hebben ontvangen gaan wij er vanuit dat u de bestelling volledig en onbeschadigd heeft ontvangen.

 

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Een bestelling die voor 16:00 wordt geplaatst wordt de zelfde dag verzonden en de eerstvolgende bezorgdag op uw adres bezorgd. In sommige gevallen kan er sprake zijn van een vertraging van 1 werkdag bij PostNL. 
Heeft u uw bestelling na deze twee werkdagen nog steeds niet ontvangen? Mogelijk is er iets misgegaan tijdens de bezorging. Bijvoorbeeld het pakket paste niet door uw brievenbus, u was niet thuis, de brievenbus bleek ontoegankelijk of het door u opgegeven adres klopt niet. Wij verzoeken u om na deze twee dagen altijd direct contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of anders per email.

 

 

Hoe zit het met Bedenktermijn, Afkoelingsperiode, Annuleren of Retourneren?

U heeft 30 dagen bedenktijd. Lees hierhoe dat bij Monzaique.nl geregeld is.

 

 

Hoe zit het met Garantie?

Lees hier over onze garantieregeling.

 

 

Mijn vraag staat hier niet bij

Indien u een vraag heeft dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen, zodat wij u verder kunnen helpen. Dit kan per email en per telefoonnummer. U vindt onze contactgegevens hier

Veelgestelde vragen kopen voor de beste prijs?