Retourneren of Annuleren


Retourneren bij Monzaique

Bij Monzaique willen we dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Mocht je toch van gedachten veranderen, dan kun je je product binnen 30 dagen retourneren. We vragen je hierbij rekening te houden met het volgende:

  • Het product dient compleet, in originele staat en indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking te zijn.
  • Gepersonaliseerde producten (bijvoorbeeld met een foto of gravure) of producten die beschadigd of incompleet bij ons binnenkomen, kunnen we helaas niet retour nemen.

Deze 30 dagen bedenktijd geldt voor consumenten. De kosten en het risico van het retourzenden zijn voor eigen rekening. Heb je bij je bestelling verzendkosten betaald? Dan krijg je die terug, tenzij je niet alle producten retourneert die onderdeel waren van je bestelling.

Zodra we je retour hebben ontvangen en goedgekeurd, storten we het aankoopbedrag binnen 4 werkdagen terug op je rekening. Dit doen we via dezelfde betaalmethode waarmee je hebt afgerekend.

Heb je vragen of hulp nodig bij het retourneren? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag!

 

Wilt u niet alle producten van uw bestelling retourneren?

Dat is uiteraard geen probleem, echter als na gedeeltelijk retourneren van een bestelling met korting het restant niet meer aan de actievoorwaarden voldoet, dan verrekent Zelshops de teveel verleende korting in de retourbetaling. Ditzelfde geldt ook voor de verzendkosten.

 

Retourprocedure

1) Neem contact op met onze klantenservice via 0172-740995 (ma t/m vr: 9:30 uur tot 16:30 uur) of retour@monzaique.nl.
2) Vul ons retourformulier in. U kunt dit formulier hier downloaden.
3) Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur uitsluitend complete producten (dus ook eventuele handleiding, enz..) in de originele verpakking inclusief de aankoopbon en het retourformulier retour. Zorg er hierbij voor dat de producten niet kunnen beschadigen.
4) Zorg ervoor dat u de producten voldoende gefrankeerd opstuurt.

 

Retouradres

Monzaique.nl
Andromedastraat 36
2401HB Alphen aan den Rijn

  

Uitzonderingen bij Retourneren of Ruilen

Een aantal producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden:

  • Artikelen die beschadigd* (bijv. krasjes, deukjes, scheurtjes) of incompleet* zijn.
  • Artikelen die speciaal voor u op maat gemaakt zijn zoals producten met een voor u gemaakte gravure of fotoafdruk.
  • Assieraden die in gebruik zijn genomen (zoals gevuld).

 

*) Let op!
Indien u onvolledige of beschadigde producten van ons heeft ontvangen dan kunt u dit tot 24 uur na ontvangst van de goederen telefonisch of anders per email bij ons melden. Wij zorgen dan voor een goede oplossing, echter er geldt dan een andere procedure (lees hiervoor onze veelgestelde vragen). Na deze 24 uur gaan wij er vanuit dat u de producten volledig en onbeschadigd van ons heeft ontvangen.


Kunnen wij ergens mee helpen?
Neem gerust contact met ons op.