Retourneren of Annuleren


30 dagen bedenktermijn

U kunt een product binnen 30 dagen ruilen of retourneren. Het product dient dan wel compleet te zijn, in originele staat en in oorspronkelijke verpakking te zitten (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die wij beschadigd of incompleet ontvangen, waarvan de verpakking is beschadigd of zijn gepersonaliseerd (bijvoorbeeld voorzien van foto of gravure), komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Deze 30 dagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten. De kosten en het risico van het retourzenden naar Monzaique zijn voor uw rekening.
De eventuele verzendkosten die u aan ons heeft betaald krijgt u na retourzending weer terug. Tenzij de initiële aanschaf uit meerdere producten bestond en u niet alle producten retourneert.

U ontvangt het aankoopbedrag binnen 4 dagen terug op uw rekening, mits het product dan bij ons binnen is. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan.

 

Wilt u niet alle producten van uw bestelling retourneren?

Dat is uiteraard geen probleem, echter als na gedeeltelijk retourneren van een bestelling met korting het restant niet meer aan de actievoorwaarden voldoet, dan verrekent Zelshops de teveel verleende korting in de retourbetaling. Ditzelfde geldt ook voor de verzendkosten.

 

Retourprocedure

1) Neem contact op met onze klantenservice via 0172-740995 (ma t/m vr: 9:30 uur tot 16:30 uur) of retour@monzaique.nl.
2) Vul ons retourformulier in. U kunt dit formulier hier downloaden.
3) Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur uitsluitend complete producten (dus ook eventuele handleiding, enz..) in de originele verpakking inclusief de aankoopbon en het retourformulier retour. Zorg er hierbij voor dat de producten niet kunnen beschadigen.
4) Zorg ervoor dat u de producten voldoende gefrankeerd opstuurt.

 

Retouradres

Monzaique.nl
Andromedastraat 36
2401HB Alphen aan den Rijn

  

Uitzonderingen bij Retourneren of Ruilen

Een aantal producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden:

  • - Artikelen die beschadigd* (bijv. krasjes, deukjes, scheurtjes) of incompleet* zijn.
  • - Artikelen die speciaal voor u op maat gemaakt zijn zoals producten met een voor u gemaakte gravure of fotoafdruk.
  • - Assieraden die in gebruik zijn genomen (zoals gevuld).

 

*) Let op!
Indien u onvolledige of beschadigde producten van ons heeft ontvangen dan kunt u dit tot 24 uur na ontvangst van de goederen telefonisch of anders per email bij ons melden. Wij zorgen dan voor een goede oplossing, echter er geldt dan een andere procedure (lees hiervoor onze veelgestelde vragen). Na deze 24 uur gaan wij er vanuit dat u de producten volledig en onbeschadigd van ons heeft ontvangen.


Kunnen wij ergens mee helpen?
Neem gerust contact met ons op.