Verzendkosten & Levertijden

 

Monzaique rekent een vast bedrag per bestelling:

  • Nederland - € 1,49.
  • België - € 3,49 voor bestellingen tot €60. Daarboven rekenen we € 9 verzendkosten (aangetekende verzending).

 

De bestelling wordt door Post NL in een brievenbusdoosje of luchtkussen-evenlop door de brievenbus bezorgd. U hoeft er dus niet voor thuis te blijven.


Wat is de levertijd van een bestelling?

Monzaique.nl verwerkt en verzendt bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn gedaan de zelfde dag nog en deze worden in bijna alle gevallen de volgende werkdag bezorgd (Let op! Post NL bezorgt niet op maandagen en ook niet op feestdagen). Onderstaande tabel geeft de bezorgdagen aan:  

 

  Voor 16:00 besteld Na 16:00 besteld
 Maandag Dinsdag bezorgd Woensdag bezorgd*
 Dinsdag Woensdag bezorgd Donderdag bezorgd*
 Woensdag Donderdag bezorgd Vrijdag bezorgd*
 Donderdag Vrijdag bezorgd Zaterdag bezorgd*
 Vrijdag Zaterdag bezorgd Dinsdag bezorgd*
 Zaterdag Dinsdag bezorgd Dinsdag bezorgd*
 Zondag Dinsdag bezorgd Dinsdag bezorgd*

* Bezorging van bestellingen met gegraveerde producten of producten met foto kan 1-2 werkdagen langer duren.
Rond de feestdagen, zoals sinterklaas, kerstdagen en oud-en-nieuw kan er sprake zijn van vertraging van 1 tot 2 dagen i.v.m. drukte bij Post NL.
Bezorging in Belgie kan 1 tot 3 werkdagen langer duren

 

Monzaique.nl is op de volgende dagen gesloten:
- Donderdag 26 en vrijdag 27 april 2018.
- Zomervakantie: zondag 22 juli t/m 6 augustus 2018.
U kunt tijdens deze perioden dan nog steeds bestellingen plaatsen. Deze verzenden wij dan de eerstvolgende werkdag dat wij weer open zijn.

 

 

Let op!

Helaas wordt er soms een adres opgegeven waar geen brievenbus aanwezig blijkt te zijn of waarbij de combinatie postcode, plaats, straat, huisnummer niet bestaat.

Wij zullen het pakket altijd versturen naar het door u opgegeven adres. Het is dus belangrijk dat u bij de bestelling een juist bezorgadres opgeeft met een brievenbus die voldoet aan de eisen die zijn opgesteld in de Postregeling 2009. Indien een door ons verzonden brievenbuspakket door PostNL wordt geretourneerd omdat de brievenbus op het bezorgadres niet aanwezig was, ontoegankelijk, vol of te klein of het adres bleek niet te bestaan, dan zullen wij u een vergoeding van maximaal € 3,49 vragen om het brievenbuspakket opnieuw te versturen naar een ander door u op te geven adres. Wij zullen het dan nooit opnieuw naar het zelfde adres versturen. Mits u geen gepersonaliseerde producten (zoals een fotobedel of product met gravure) heeft besteld kunt dan ook besluiten de bestelling te annuleren. Wij zullen in dat geval de door PostNL berekende extra portokosten voor het retourzenden verrekenen met het terug te storen bedrag. Indien een pakket zoekraakt door opgeven van een onjuist adres, niet bestaand adres of een adres zonder goede brievenbus dan aanvaarden wij hiervoor geen aansprakelijkheid.

Verzendkosten & Levertijden kopen voor de beste prijs?