Verzendkosten & Levertijden

We maken het graag eenvoudig en voordelig voor je om jouw bestelling te ontvangen. Daarom rekenen we een vast bedrag per bestelling:

  • Bezorging in Nederland: Gratis bij een bestelling vanaf € 30,-.
    Voor bestellingen onder € 30,- betaal je slechts € 2,99.
  • Bezorging naar België: € 3,99.

Onze standaard verzending wordt verzorgd door PostNL. Jouw bestelling wordt in een brievenbusdoosje of luchtkussen-envelop geleverd en past gemakkelijk door de brievenbus. Zo hoef je er niet voor thuis te blijven.

Wil je liever gebruikmaken van een andere verzendoptie? Dat kan! Deze opties zijn beschikbaar tijdens het afrekenen van de bestelling. Voor deze aanvullende services rekenen we een kleine vergoeding.


Kan ik de bestelling ook ophalen?

Ja dat is op afspraak op werkdagen mogelijk. Je geeft dit dan als verzendoptie bij het afrekenen aan. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen nemen wij meestal binnen 1 werkdag contact met jou op om een afspraak te maken.


Wat is de levertijd van een bestelling?

Wij verzenden bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn gedaan in bijna alle gevallen de zelfde dag nog. Onder ieder product staat wanneer deze zal worden verzonden. In een enkel geval sturen we een bestelling 1 werkdag later indien je de opdracht hebt gegeven om het product te voorzien van foto of gravure.

Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvang je hiervan een verzendbevestiging met, indien van toepassing, een Track en Trace nummer. In bijna alle gevallen worden deze bestellingen de volgende bezorgdag van PostNL in Nederland bezorgd, echter kunnen wij hier helaas geen garanties over afgeven. In sommige gevallen kan PostNL er enkele dagen langer over doen. Bezorging naar een adres in België kan enkele dagen langer duren i.v.m. de tussenkomst van de Belgische bezorgdiensten. Let op! Post NL bezorgt geen brievenbus pakketten naar een Nederlands adres op zondagen of maandagen.

Rond de feestdagen, zoals sinterklaas, kerstdagen en oud-en-nieuw kan er sprake zijn van vertraging van 1 tot 2 dagen i.v.m. drukte bij Post NL.

Wij zijn op de volgende dagen gesloten:
- 22 november 2024
- 24 december t/m 27 december 2024
- 31 december 2024
- 1 januari 2025
Gedurende deze perioden zijn wij telefonisch en per email niet bereikbaar. U kunt uiteraard wel bestellingen blijven plaatsen. Deze verzenden wij dan de eerstvolgende werkdag dat wij weer open zijn.

 

Let op!

Helaas wordt er soms een adres opgegeven waar geen brievenbus aanwezig blijkt te zijn of waarbij de combinatie postcode, plaats, straat, huisnummer niet bestaat.

Wij zullen het pakket altijd versturen naar het door u opgegeven adres. Het is dus belangrijk dat u bij de bestelling een juist bezorgadres opgeeft met een brievenbus die voldoet aan de eisen die zijn opgesteld in de Postregeling 2009. Indien een door ons verzonden brievenbuspakket door PostNL wordt geretourneerd omdat de brievenbus op het bezorgadres niet aanwezig was, ontoegankelijk, vol of te klein of het adres bleek niet te bestaan, dan zullen wij u een vergoeding van maximaal € 3,49 vragen om het brievenbuspakket opnieuw te versturen naar een ander door u op te geven adres. Wij zullen het dan nooit opnieuw naar het zelfde adres versturen. Mits u geen gepersonaliseerde producten (zoals een fotobedel of product met gravure) heeft besteld kunt dan ook besluiten de bestelling te annuleren. Wij zullen in dat geval de door PostNL berekende extra portokosten voor het retourzenden verrekenen met het terug te storen bedrag. Indien een pakket zoekraakt door opgeven van een onjuist adres, niet bestaand adres of een adres zonder goede brievenbus dan aanvaarden wij hiervoor geen aansprakelijkheid.


Kunnen wij ergens mee helpen?
Neem gerust contact met ons op.