Verzendkosten & Levertijden

 

Monzaique rekent een vast bedrag per bestelling:
- Bezorging naar een adres in Nederland: GRATIS bij een bestelling vanaf € 10,-. (Anders € 1,79).
- Bezorging naar een adres in België: € 3,49 per bestelling.

De bestelling wordt standaard door PostNL in een brievenbusdoosje of luchtkussen-evenlop door de brievenbus bezorgd. U hoeft er dus niet voor thuis te blijven. U kunt optioneel kiezen voor andere verzendopties. Hiervoor berekenen wij dan een vergoeding.


Wat is de levertijd van een bestelling?

Wij verzenden bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn gedaan de zelfde dag nog*. In bijna alle gevallen worden deze bestellingen de volgende bezorgdag van PostNL bezorgd (Let op! Post NL bezorgt brievenbus pakketten en post niet op maandagen). Onderstaande tabel geeft de bezorgschema's van PostNL aan:  

 

  Voor 16:00 besteld Na 16:00 besteld
 Maandag Maandag verzonden
Dinsdag bezorgd
Dinsdag verzonden
Woensdag bezorgd
 Dinsdag Dinsdag verzonden
Woensdag bezorgd
Woensdag verzonden
Donderdag bezorgd
 Woensdag Woensdag verzonden
Donderdag bezorgd
Donderdag verzonden
Vrijdag bezorgd
 Donderdag Donderdag verzonden
Vrijdag bezorgd
Vrijdag verzonden
Zaterdag bezorgd
 Vrijdag Vrijdag verzonden
Zaterdag bezorgd
Maandag verzonden
Dinsdag bezorgd
 Zaterdag / Zondag Maandag verzonden
Dinsdag bezorgd
Maandag verzonden
Dinsdag bezorgd

* Uitgaande van standaard bezorgschema van PostNL.
Bestellingen met gepersonaliseerde producten zoals met gravure of foto worden i.v.m. het verwerkingsproces (bijv. het drogen van de lijm) in enkele gevallen 1 werkdag later verzonden.
Rond de feestdagen, zoals sinterklaas, kerstdagen en oud-en-nieuw kan er sprake zijn van vertraging van 1 tot 2 dagen i.v.m. drukte bij Post NL.
Bezorging in België kan 1 tot 3 werkdagen langer duren.

 

Wij zijn op de volgende dagen gesloten:
- Meivakantie: maandag 22 april 2019 t/m 26 april 2019.
- Hemelvaartsdag(en): donderdag 30 en vrijdag 31 mei 2019.
- Zomervakantie: dinsdag 16 juli 2019 t/m 9 augustus 2019.
- Kerstvakantie: maandag 23 december 2019 t/m 1 januari 2020.
U kunt tijdens deze perioden dan nog steeds bestellingen plaatsen. Deze verzenden wij dan de eerstvolgende werkdag dat wij weer open zijn.

 

Let op!

Helaas wordt er soms een adres opgegeven waar geen brievenbus aanwezig blijkt te zijn of waarbij de combinatie postcode, plaats, straat, huisnummer niet bestaat.

Wij zullen het pakket altijd versturen naar het door u opgegeven adres. Het is dus belangrijk dat u bij de bestelling een juist bezorgadres opgeeft met een brievenbus die voldoet aan de eisen die zijn opgesteld in de Postregeling 2009. Indien een door ons verzonden brievenbuspakket door PostNL wordt geretourneerd omdat de brievenbus op het bezorgadres niet aanwezig was, ontoegankelijk, vol of te klein of het adres bleek niet te bestaan, dan zullen wij u een vergoeding van maximaal € 3,49 vragen om het brievenbuspakket opnieuw te versturen naar een ander door u op te geven adres. Wij zullen het dan nooit opnieuw naar het zelfde adres versturen. Mits u geen gepersonaliseerde producten (zoals een fotobedel of product met gravure) heeft besteld kunt dan ook besluiten de bestelling te annuleren. Wij zullen in dat geval de door PostNL berekende extra portokosten voor het retourzenden verrekenen met het terug te storen bedrag. Indien een pakket zoekraakt door opgeven van een onjuist adres, niet bestaand adres of een adres zonder goede brievenbus dan aanvaarden wij hiervoor geen aansprakelijkheid.