Verzendkosten & Levertijden
Monzaique rekent een vast bedrag per bestelling:
- Bezorging naar een adres in Nederland: GRATIS bij een bestelling vanaf € 30,-. (Anders € 2,99).
- Bezorging naar een adres in België: Vanaf € 3,99 (diverse verzendopties mogelijk).
De bestelling wordt standaard door PostNL in een brievenbusdoosje of luchtkussen-envenlop door de brievenbus bezorgd. U hoeft er dus niet voor thuis te blijven. U kunt optioneel kiezen voor andere verzendopties. Hiervoor berekenen wij dan een vergoeding.
Kan ik de bestelling ook ophalen?
Ja dat is op afspraak op werkdagen mogelijk. U geeft dit dan als verzendoptie bij het afrekenen aan. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen nemen wij meestal binnen 1 werkdag contact met u op om een afspraak met u te maken.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Wij verzenden bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn gedaan meestal* de zelfde dag nog. Onder ieder product staat wanneer deze zal worden verzonden (* in enkele gevallen 1 werkdag later indien u de opdracht geeft om het product te voorzien van foto of gravure). U ontvangt hiervan een verzendbevestiging met, indien van toepassing, een Track en Trace nummer. In bijna alle gevallen worden deze bestellingen de volgende bezorgdag van PostNL in Nederland bezorgd, echter kunnen wij hier helaas geen garanties over afgeven. In sommige gevallen kan PostNL er enkele dagen langer over doen. Bezorging naar een adres in België kan enkele dagen langer duren i.v.m. de tussenkomst van de Belgische bezorgdiensten. Let op! Post NL bezorgt geen brievenbus pakketten naar een Nederlands adres op zondagen of maandagen.
*) Uitgezonderd de hieronder genoemde perioden dat wij gesloten zijn. Wij vermelden op iedere pagina de voorgenomen verzenddatum. Bovendien: Bestellingen met gepersonaliseerde producten zoals met gravure of foto worden i.v.m. het verwerkingsproces (bijv. het drogen van de lijm) in enkele gevallen nog 1 werkdag later verzonden. Rond de feestdagen, zoals sinterklaas, kerstdagen en oud-en-nieuw kan er sprake zijn van vertraging van 1 tot 2 dagen i.v.m. drukte bij Post NL.
Wij zijn op de volgende dagen gesloten:
- 1 januari 2025
Gedurende deze perioden zijn wij telefonisch en per email niet bereikbaar. U kunt uiteraard wel bestellingen blijven plaatsen. Deze verzenden wij dan de eerstvolgende werkdag dat wij weer open zijn.
Let op!
Helaas wordt er soms een adres opgegeven waar geen brievenbus aanwezig blijkt te zijn of waarbij de combinatie postcode, plaats, straat, huisnummer niet bestaat.
Wij zullen het pakket altijd versturen naar het door u opgegeven adres. Het is dus belangrijk dat u bij de bestelling een juist bezorgadres opgeeft met een brievenbus die voldoet aan de eisen die zijn opgesteld in de Postregeling 2009. Indien een door ons verzonden brievenbuspakket door PostNL wordt geretourneerd omdat de brievenbus op het bezorgadres niet aanwezig was, ontoegankelijk, vol of te klein of het adres bleek niet te bestaan, dan zullen wij u een vergoeding van maximaal € 3,49 vragen om het brievenbuspakket opnieuw te versturen naar een ander door u op te geven adres. Wij zullen het dan nooit opnieuw naar het zelfde adres versturen. Mits u geen gepersonaliseerde producten (zoals een fotobedel of product met gravure) heeft besteld kunt dan ook besluiten de bestelling te annuleren. Wij zullen in dat geval de door PostNL berekende extra portokosten voor het retourzenden verrekenen met het terug te storen bedrag. Indien een pakket zoekraakt door opgeven van een onjuist adres, niet bestaand adres of een adres zonder goede brievenbus dan aanvaarden wij hiervoor geen aansprakelijkheid.